Намагаючись дати малюкам найкраще, JOHNSON'S® для дітей оголошує про перезапуск та оновлення більше ніж 50 продуктів. Улюблені засоби стають краще як ззовні, так і зсередини. Це перша трансформація такого масштабу серед брендів дитячої косметики, що доступні кожному українцю за останні 125 років.
Протягом всієї історії існування JOHNSON'S® для дітей розвивається, не зраджуючи своїй місії створювати найніжніші та найбезпечніші засоби для малят. Спираючись на побажання більш ніж 26 тисяч батьків по всьому світу, бренд створює лагідну продукцію, яка викликає впевненість у своїй якості. Знання, потреби сучасних батьків та технології не стоять на місці, і JOHNSON'S® для дітей змінюється разом з ними. Протягом десятиліть компанія проводила інноваційні дослідження, ретельно тестувала продукти догляду за малюками та застосовувала передові технології, щоб зробити свої продукти ще кращими. Результатом кропіткої роботи стало не тільки масштабне оновлення складу існуючих засобів, але й зовсім новий покращений дизайн упаковки. Бренд оновлюється, щоб перевершити найвищі стандарти якості та відповідати потребам батьків.
Сучасні вдосконалені продукти на 90% складаються з натуральних компонентів, не містять парабенів, сульфатів і барвників, а тому батьки можуть бути спокійні – ризик алергічних реакцій майже відсутній. У покращенних формулах своїх продуктів, JOHNSON'S® для дітей відкинув 400+ компонентів, зробивши нові засоби ще більш м'якими та приємними до шкіри малюків.
За словами провідного менеджера з розвитку торгових марок Johnson & Johnson Анастасії Фатової, бренд завжди прислухається до батьків, щоб розуміти, чого вони чекають від засобів догляду. Плануючи масштабний перезапуск, компанія залучила до розробок вчених, дерматологів і педіатрів, які допомогли створити продукти, що задовольняють всі потреби споживачів.
Бажаючи стати ближче до користувачів, JOHNSON'S® для дітей заснував власну Академію Ніжності, в склад якої увійшли відомі матусі-блогери з усієї України. Амбасадорами Академії Ніжності стали Світлана Тарабарова, Валентина Хамайко, Лілія Ребрик, Анастасія Стаднік, Аліса Чекорська, Інна та Тимур Мирошниченко та багато інших відомих батьків. У соціальних мережах публікації учасників Академії Ніжності можна знайти за хештегами #АкадеміяНіжності,#ChooseGentle,#НіжністьЦеСила.
“Я разом з компанією Johnson & Johnson вірю в перетворюючу силу Ніжності. Хтось скаже, що Ніжність - вияв слабкості, але це зовсім не так. Іноді найсильнішу, неприступну стіну можна зруйнувати турботою, і, навпаки, іноді потрібно бути дуже сильним щоб не боятися показати свою ніжність.” – так прокоментувала Лілія Ребрик концепцію перезапуску бренду.
Сьогодні JOHNSON’S® для дітей пропонує продукти, які будуть піклуватися про малюка в кожний з важливих етапів його життя:
Нова продукція відрізняється не тільки поліпшеними формулами існуючих засобів, але і впровадженням нових колекцій, розроблених з урахуванням сучасних досліджень. Так, серія НІЖНІСТЬ БАВОВНИ ™, яка включає молочко, олійку, гель для купання, була спеціально створена для ніжної шкіри немовлят. Нові продукти відрізняються ультралегкою формулою і збалансованим рівнем РН, а вміст натуральної бавовни дозволяє дбайливо доглядати за шкірою новонароджених. Колекція НІЖНІСТЬ БАВОВНИ ™, включає парфумерну композицію The CottonTouchTM, яка пройшла міжнародне тестування, в ході якого було доведено його позитивний вплив на емоційний розвиток дитини, зміцнення його зв'язку батьками, а також зниження стресу від купання.
Батьки люблять засоби JOHNSON’S® для дітей за те, що вони не подразнюють оченята, делікатно очищують шкіру, дарують спокій та здоровий сон. Сьогодні вже можна спробувати оновлену продукцію бренду, яка подарує ще більше ніжності і комфорту.
Ваш коментар